Nabídka montáže nábytku

Velká část nabízeného nábytku je v demontovaném stavu, proto Vám nabízíme možnost objednat si montáž a instalaci nábytku nebo nábytkových doplňků. Zajistíme pro Vás jakoukoli montáž na zeď a na strop (garnýže,rolety apod.), přestěhujeme Vás, vymalujeme, položíme koberce, plovoucí podlahu nebo PVC. Montáž a demontáž nábytku zajišťujeme jak v rámci stěhování, tak i nezávisle na stěhování. Uvedená cena je orientační - dle požadovaného rozsahu Vám zpracujeme cenovou nabídku.

Katalog.č.: PN.PS
Druh zboží: montážní práce
Typ: montážní práce
Termín dodání:
dostupnost na dotaz
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruka: 24 měsíců
Zjistit cenu dopravného

Vaše cena:
600,-
496,-bez. DPH
Kusů do košíku
Váš poradce
Lucia Murgašová
Lucia Murgašová

Mob:602 617 134
Tel:251 628 098
Skype:
obchodnik-1@pekny-nabytek.cz

poslat dotaz
Montážní práce
Další fotografie:
Ilustrační foto znázorňující práci montážníka HSP.

Montážní práce - popis

Co zvládneme:

  • montáž, demontáž veškerého nábytek
  • montáž kuchyňských linek
  • pokládaní podlahových krytin (koberce, PVC, plovoucí podlahy)
  • montáž garnyží, rolet
  • stěhování
  • malování
  • vše u vás doma nebo v kanceláři

 

Máte-li zájem o montáž nebo některou z nabízených prací, napište to prosím do poznámky k objednávce nebo nás kontaktujte mailem (eshop@pekny-nabytek.cz). Případně to sdělte našemu pracovníkovi na tel.čísle 251628098 a 602617134.

Na základě požadavku pro Vás zpracujeme cenovou nabídku.


Balení obsahuje:
Montáž zahrnuje i odvoz obalů a hrubý úklid

S výrobkem "Montážní práce" si zákazníci také objednávají

Co se bude dít po odeslání vaší objednávky:

  1. Ještě než klepnete na tlačítko odeslání objednávky do našeho systému, zkontrolujte si prosím, zda jste „zarolovali“ dostatečně nízko, abyste vybrali opravdu všechny varianty a barvy, které nabízíme a které skutečně chcete. Pokud byste náhodou odklepli nechtěně něco jiného, nic se neděje – v košíku (na další stránce) budete mít možnost zboží smazat tzv. „vykřížkováním“ ze seznamu objednaného nábytku a pokračováním v objednávce si pak vybrat to správné.
  2. Jakmile odkliknete odeslání objednávky, přijde vám informativní e-mail s vámi vytvořenou objednávkou automaticky z našeho serveru. Proto si nemusíte objednávku předem tisknout. Tato „potvrzenka“ však zatím nebude obsahovat změny a upřesnění, pokud jste nějaké napsali v poznámce objednacího košíku!
  3. Hned následující pracovní den vám zašle náš pracovník e-mailovou informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání, pokud se liší od běžné dodací lhůty zobrazované v detailu konkrétního zboží na našich stránkách. Zde již budou zapracovány změny a upozornění, pokud jste nějaké uvedli v poznámce košíku.
  4. Až v tuto chvíli vás prosíme o kontrolu údajů a řešení případné změny nebo zrušení, protože změny objednávky v pozdější době již mohou nést další finanční náklady.
  5. Naši pracovníci ještě tento den zpracovávají zadání do výroby, aby u nás nedošlo k sebemenšímu zdržení vaší objednávky.
  6. Jakmile přijde zboží z výroby do našeho skladu, okamžitě vás budeme informovat e-mailem na vámi zadanou adresu. V případě vašeho výběru zaslání zboží na dobírku, posíláme neprodleně po jeho naskladnění e-mailovou zprávu a vyřizujeme dopravu spediční službou k vám. V případě osobního odběru - pokud si do týdne zboží nevyzvednete, budeme vám volat na vámi zadané mobilní číslo.
  7. Pro zasílání zboží k vám využíváme přepravní firmu, která vám nábytek doveze za 2 dny od zaslání e-mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit místo i čas vykládky zboží. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží).
  8. Při přebírání zboží prosím dbejte na neporušenost obalu a zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte nárok na umožnění otevření obalu a prohlédnutí si obsahu.
  9. Pokud by se stalo, že by se vám přihodilo něco (cokoliv) nepředvídatelného, neváhejte a volejte nám! Jsme tu pro vás a veškeré problémy řešíme okamžitě k vaší spokojenosti.
  10. Pokud jste se u nás registrovali, najdete přehled svých objednávek kdykoli v budoucnosti a nemusíte tak schovávat doklady od zboží pro případnou reklamaci nebo doobjednání stejného zboží.
INFORMACE

Akceptujeme tyto platební karty:



Možnost prodeje na splátky CETELEM
Možnost nákupu na splátky systémem CETELEM

INFORMACE

APEK

certifikát hobis