Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD společnosti Pěkný nábytek, s.r.o.

V případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás telefonicky.

Pozor!!! Zkontrolujte si stav vaší zásilky při převzetí od dopravce. Zboží rozbalte a zkontrolujte! Pokud zjistíte jakékoliv poškození, sepište reklamaci s dopravce (je to jeho povinnost). Kontaktujte nás potom prosím na telefonním čísle 774 009 093 a náš reklamační technik s vámi dohodne další postup.

Reklamujete-li zboží zakoupené v internetovém obchodě Pěkný nábytek, s.r.o., doporučujeme pro co nejsnadnější vyřízení využít náš formulář pro reklamace.

Reklamační formulář naleznete zde.

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE".

Doporučujeme přidat dokument, na kterém budou tyto údaje (a nebo vyplnit online reklamační formulář):

  • Jméno a adresa odběratele
  • kontakt
  • označení výrobku
  • číslo faktury, na které je uveden zakoupený (reklamovaný) výrobek a
  • popis závady
  • fotografie závady mailem nebo mobilem.

 

Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.
Ve lhůtě 1 pracovního dne obdrží zákazník na emailovou adresu  reklamační protokol. Tento protokol je zároveň potvrzením, že prodávající převzal zboží do reklamačního procesu.

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí reklamační oddělení zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele, tj.

ESHOP Pěkný nábytek, s.r.o.
Novodvorská 288/75

142 00 Praha 4

IČ 28922140

PEVNÁ: 251 628 098
MOBIL: 602 617 134
eshop@pekny-nabytek.cz

Problémy spojené s dopravou a množstvím dodaného zboží řeší správce skladu: 774 009 093

Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele v souladu s Obchodním a Občanským zákoníkem.

To znamená, že zákazník má v případě oprávněné reklamace právo na náhradu poštovného v nutné výši (proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).

U velkoobjemového zboží lze pro urychlení řešení reklamace zaslat email s fotografiemi vadné části výrobku s popisem závady.

 

INFORMACE

Akceptujeme tyto platební karty:



Možnost prodeje na splátky CETELEM
Možnost nákupu na splátky systémem CETELEM

INFORMACE

APEK

certifikát hobis